خانومانه
دستور تهیه ماکارونی پنیری
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 13:34

کمتر فردی پیدا می شود که طعم ماکارونی با پنیر را نپسندد. پیش از این هم از ترکیب خوشمزه و لذیذ ماکارونی با پنیر برای شما صحبت کردیم. در این مطلب خانومانه به نوعی دیگر از آن اشاره خواهیم کرد. ماکارونی خامه ای و پنیری با یک تاپینگی از سوخاری پانکو که یک بشقاب شگفت انگیزی خواهد بود. این غذای خوشمزه برای وعده نهار و یا شام مناسب است. اعضای خانواده و دوستان شما قطعا هر مرتبه که این غذا را نوش جان کنند از طعم فوق العاده آن لذت خواهند برد.

 

ماکارونی پنیری



:: موضوعات مرتبط: آشپزخانه، ،
:: برچسب‌ها: آشپزی, پاستا, پاستا با پنیر, پنیر پارمزان, پنیر چدار, پنیر موزارلا, شام, طبخ ماکارونی, ماکارونی, ماکارونی با پنیر, ماکارونی پنیری, نهار,
صدای مادر، مغز کودک را فعال می کند!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 12:3

خانومانه: مطالعه ای که اخیرا در دانشگاه کلمبی بریتانیا انجام شده در رسانه ها سر و صدای زیادی به پا کرده است. این مطالعه ثابت کرده است که صدای مادر، مغز کودک را بیدار و فعال می کند. محقق اصلی این مطالعه اظهار داشت زمانی که کودکان صدای مادرشان را می شنوند، مغز آن ها ارتباطات عصبی خاصی را آغاز می کند که در هیچ شرایط دیگری قابل مشاهده نبوده است.

این ارتباطات عصبی حتی در زمانی که صدایی شبیه به صدای مادر کودک ایجاد شده مشاهده نشده است. کلمات مشابه نیز نتوانسته اند مغز کودک را بیدار کنند و فقط صدای مادر این عملکرد را داشته است. قسمت هایی از مغز که این واکنش را نشان می دهند قسمت هایی هستند که احساسات، روابط اجتماعی و شناسایی چهره افراد را برعهده دارند. این قسمت از مغز همچنین مسئول جداسازی اطلاعات مهم از اطلاعات غیر ضروری است. محققان از این که یک صدای ساده باعث این واکنش در مغز شده است اظهار شگفتی کرده اند.

 

صدای مادر، مغز کودک را فعال می کند!



:: موضوعات مرتبط: کودک، ،
:: برچسب‌ها: اختلال رشدی, اختلال روانشناختی, اختلالات کودکان, اوتیسم, درخودماندگی, سلامت کودک, صدای مادر, مادر و کودک, مشکلات کودکان, مغز کودک,
۴ اشتباه در استفاده از پد روزانه
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:43

بسیاری از بانوان برای آن که لباس زیرشان تمیز و خشک بماند، هر روز غیر از زمان قاعدگی، از پد روزانه استفاده می کنند. اما استفاده هر روز از این پدها می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. در این مطلب خانومانه می خواهیم به بیان این مشکلات از نظر پزشکی بپردازیم.

 

4 اشتباه در استفاده از پد روزانه



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: بهداشت زنان, بهداشت فردی, پد بهداشتی بانوان, پد روزانه, سلامت بانوان, سلامت زنان, عفونت واژینال, قاعدگی,
پوستی زیبا فقط با کرم شب خانگی!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 17:23

بهترین کرم های شب کرم هایی هستند که میزان آنتی اکسیدان پوست را افزایش می دهند. این کرم ها حتماً باید باعث نرمی، انعطاف پذیری و درخشندگی بیشتر پوست و مانع از بروز آکنه و لکه های پوستی شوند. بسیاری از کرم های شب که در بازار به فروش می رسند قیمت بالایی دارند و حاوی مواد شیمیایی هستند که در بلند مدت باعث آسیب رسیدن به پوست می شوند. در این مطلب سایت خانومانه به چند دستور ساده برای ساخت کرم شب خانگی می پردازیم. این کرم ها خواص فوق العاده ای دارند و علاوه بر آن از نظر اقتصادی هم به صرفه می باشند. شاید بعضی از آن ها به نظرتان عجیب باشند اما شانس امتحان این کرم ها را به خود بدهید تا شاهد خواص بی نظیر آن ها باشید.

 

پوستی زیبا فقط با کرم شب خانگی



:: موضوعات مرتبط: مد و زیبایی، ،
:: برچسب‌ها: آبرسانی به پوست, آکنه, پوست صورت, زیبایی پوست, زیبایی صورت, سلامت پوست, کرم آبرسان, کرم خانگی, کرم شب, کرم شب خانگی, کرم شب طبیعی, کرم مرطوب کننده, لایه بردار, مراقبت از پوست,